Jak na vrácení a reklamaci

Koupili jste si u nás šperk, ale nepotěšil vás, tak jste si mysleli?  

Vyplňte nám prosím jeden z níže uvedených formulářů a my se Vám co nejdříve ozveme ohledně dalšího postupu.

Váš šperk nám můžete nenošený vrátit do 14 dnů od zakoupení. 

 

Jak postupovat při vrácení?

  1. Vyplňte Formulář pro vrácení zboží do 14 dnů od zakoupení. 
  2. Šperk prosím dobře zabalte včetně veškerého vybavení, krabičky a sáčku a přidejte lísteček s číslem objednávky.
  3. Zásilku doneste na kterékoli podací místo Zásilkovny.
  4. Vratkový kód, který Vám bude přidělen po vyplnění Formuláře pro vrácení zboží napište na zásilku, nebo sdělte obsluze, která Vám vytiskne štítek.
  5. Po kontrole vrácené zásilky Vám budou do 30 dnů vráceny peníze formou, jakou byla uhrazena objednávka.
  6. Náklady ve výši 60 Kč spojené s vrácením zboží hradí kupující. Tato částka bude následně stržena z vrácené platby.

 

Jak postupovat při reklamaci?

  1. Vyplňte Formulář pro reklamaci.
  2. V případě reklamace vyčkejte se zasláním zboží zpět k nám, my se Vám co nejrychleji ozveme ohledně dalšího postupu.  

 

 Reklamace se nevztahuje na:

  • Běžné opotřebení šperků v důsledku jejich nošení (poškrábání, odření, apod.).
  • Mechanické poškození šperků z důvodu špatného zacházení (zlomení prstenů, roztržení řetízků, deformaci šperků, apod.).
  • Oxidaci (černání) stříbra (obecná vlastnost tohoto kovu).
  • Ve výjimečných případech může agresivní pot či nemoc vyvolat rychlejší oxidaci stříbrných či pozlacených šperků. Nejedná se však o závadu výrobku, ale o chemickou reakci, kterou lze odstranit vyčištěním šperku. Více informací ohledně péče o šperky si, prosím, přečtěte zde.
  • Ztrátu pozlacení pozlacených šperků, jelikož tato povrchová úprava je pouze dočasná a vyžaduje zároveň šetrné zacházení a péči.  

 

Podrobnější informace naleznete v sekci Obchodní podmínky.

 

Balení, které u vracení zboží zvolíte, by mělo být bezpečné. Neneseme odpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí v průběhu doručování.

 

Reklamace zboží

odkaz na formulář - číslo objednávky, telefon a a dále 

 

Číslo objednávky:

 

Datum objednávky:

 

Jméno a příjmení:

 

Doručovací adresa:

 

 

E-mailová adresa:

 

Reklamované zboží:

 

Podrobný popis závady:

 

 

 

 

 

 

Návrh způsobu řešení reklamace:

 

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

 

 

 

 

Vrácení zboží

odkaz na formulář - číslo objednávky, telefon a a dále 

 

 

Zpět do obchodu